tisdag 9 oktober 2012

Nytt jobb och nya möjligheter



Jag har sagt upp mig från mitt nuvarande jobb som elittränare i Järfälla Simsällskap och arbetar där året ut. Från januari 2013 arbetar jag som elittränare i simning i Polisen IF Simidrott.

Är du simtränare och söker nytt jobb? då söker just nu Järfälla S efter en ersättare, klicka här för annonsen.

Jag kommer nu att avsluta på bästa sätt i Järfälla S och jag är personligen väldigt stolt över att varit delaktig i den utveckling som Järfälla S haft de senaste 7 åren och de simmarna jag tränat i Järfälla S kommer att finnas kvar länge i mitt hjärta.

Samtidigt så ser jag fram emot att börja nytt arbete. Att få nya arbetskamrater och träffa en ny simfamilj kommer att bli roligt och lärorikt. Jag ser verkligen fram emot att träffa och börja jobba med simmarna och tränarna. Jag har många idéer med mig i bagaget som jag kan förverkliga och det kommer att bli bra för simmarna. 

Så här skriver Polisen om mig och min anställning på deras hemsida

Så från januari 2013 kommer ni att få se mig i nya klubbfärger!

Mvh Ludde




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar