fredag 26 april 2013

En resa med olika innehåll



Idag tar jag och min fru flyget över till New York där vi ska semestra till den 1 maj, det ska bli skönt med avkoppling inför en intensiv period. Se mycket fram emot att se The Phantom of the opera och såklart hänga med frugan J

Därefter flyger jag till Las Vegas och på något sätt transportera mig till St. George där jag ska vara med när Lisa Nordén kör Ironman 70.3. Det ska bli mycket intressant följa Lisas framgångar på plats. Läs mer om Ironman 70.3 i St George här


Sedan bär det av till Charlotte, USA för amerikanska Grand Prix där David Ernstsson tävlar under 3 dagar. Jag har själv aldrig varit med på amerikanska Grand Prix och det blir också mycket lärorikt och förhoppningsvis se några snabba goa simningar.


//Ludde
@coachludde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar